Öne Çıkan Yayın

14 Aralık 2011 Çarşamba

CATTLEYA

Havalar ılık gittiğinden bitkilerin durumu iyi .Cattleyalar çiçek açmaya devam ediyor
Bana bitki dünyasını sevdiren bitkilerden en önemlisi
Yarım asırdan fazla beraberiz Güzelliği zerafeti ve kokusu . parfümü en pahalı olan bitki
Bu güzelliğe karşı isteği biraz fazla  yatda istiyor .katda
Ama insan sevdiğine ne yapmaz
Bu söz bir forumda bir hanım tarafından  söylenmişti (  Cattleya bana neler ettin )
Benim gibi vurulduğunu farkettim yeni sera kurdu gittim gezdim
Orkide satışına başlıyorum diye yazısını okudum  üzüldüm  daha pek erken ayrılmak zor olmıyaçak mı
Bir botanik bahçesi İstanbulda Cattleya serası kuruldu 2 sene evvel gittiğimde içeriye cattleyalardan girilmiyordu
Geçen hafta gezdiğimde yarısını göremedim  sordum onlarda üzgün bende üzüldüm

1 yorum: