14 Aralık 2011 Çarşamba

CATTLEYA

Havalar ılık gittiğinden bitkilerin durumu iyi .Cattleyalar çiçek açmaya devam ediyor
Bana bitki dünyasını sevdiren bitkilerden en önemlisi
Yarım asırdan fazla beraberiz Güzelliği zerafeti ve kokusu . parfümü en pahalı olan bitki
Bu güzelliğe karşı isteği biraz fazla  yatda istiyor .katda
Ama insan sevdiğine ne yapmaz
Bu söz bir forumda bir hanım tarafından  söylenmişti (  Cattleya bana neler ettin )
Benim gibi vurulduğunu farkettim yeni sera kurdu gittim gezdim
Orkide satışına başlıyorum diye yazısını okudum  üzüldüm  daha pek erken ayrılmak zor olmıyaçak mı
Bir botanik bahçesi İstanbulda Cattleya serası kuruldu 2 sene evvel gittiğimde içeriye cattleyalardan girilmiyordu
Geçen hafta gezdiğimde yarısını göremedim  sordum onlarda üzgün bende üzüldüm

1 yorum: